- -

alåe,

seriöst så mår jag psysikt dåligt. efter sjukhuset&blodet så kan jag inte sova? och om ja sover så plötsligt vaknar ja mitt i natten o ba kollar mitt öra. aså vilka mardrömmar. o igår va jag helt nere. efter ja tog bort bandaget i skolan så börjar det värka i örat. så igår sov jag hela dagen. Även fast vi fick gäster. pågud aså jae rädd o sova på sidan. vilket är min favorit haha :( o de enda jag vill just nu är sovaa. men får inte av mamma. men över till skolan.

igår, vakna jag, mamma gjorde frukost för hon tyckte synd om mej. sen fick ja byta bandage. pappa skjutsa. aja skolan.. va vara före mesta med alex. skön snubbe faktis, märkte aldrig det haha. men satt ba o berätta t hnm min livshistoria aså dah haha. men sen ahh va jag&richard&memo&nicole&fabricioo& sirwan o nicole där nere o satt o snacka vi bestääämde att dom skulle följa med t vårdcentralen för min ööra. men nej orkar inte.. skiter i om ja har infektion.. men att ja gör ngt åt örat igen är en FET NEJ, men... sen va dom tvungna o putta varandra från bänken -.- sen kommer fadel o drar mej t bilden -.- men Gud aså hitills har jag fått värsta berömen för mina bilder. Jag ritar ganska bra! :) sen har ja ba vart m richard. sen orkade jag inte m sista lektionen så drog hem. o sov. sov.

ciao.

tjejern.. hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0