BIO

alåe,

kom hem för halvtimme sen. men. morgonen vakna.. satte på musik. sen tog på mej platta håret sen mamma&pappa kom skjutsa mej t tandläkare.. väntade.. skit snygg kille awi hahah. sen va klar på 20 min.. sen går jag in i hissen.. o killen kmr igen.. awi.. hahahah ;) sen drar ja t skolan.. folket saknade määäjj GUD asååå hahah. nä men sen sluta vi.. jätte fina sms man fick av richard aså.. HAHAHA. nej seriöst. men ja o tjejerna drog t heron.. fast dom adnra va 100 meter framför oss.. o ja o amar snacka ba om firat. sen va vi framme.. vi tog biljetterna.. drog t donken o åt. sen sprang vi t filmen. den börja preciiiis. men ahh under filmen va ba nicole o amar tvugna o gapskratta i 100 år. sen får vi skit. o så vare min tur o gapskratta HAHAHAHAHAHHA seriöst aså amar e ba för rolig.. en tjej ba : aså kan du kasta cola på henne. alltså amar HAHAHAHHAHA.

 men ajde filmen as bra! men slutet va misslyckad.. längtar redan t del 2 :( men sen gick vi t spinners.. spela lite.. sen drar vi t toa.. o en fkng binda fastnar i min SKOOOOOOOOOOOOOOO. HAHAHAH :( men sen drog vi t bussen. sen va ja framme.. de va fkng fullmåne skiträdd.. men såg gerogios&reda o jairooo. så promenera lite m dom däär maffiazoo. sen kom jag hem! sitter ba just nu o chattar me riiiiccchard♥

ciao.

bildbrist. men kolla va söööta dom VAAA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0