BUUUUUUJA

alåe,

papa skjutsa oss. sen skolan, bebis richard va tbka från thailand. awi, ett ord.. KATT. han passar så bra med brun hy. så kunde ba inte låta han va. MEN, sv.. KNAS. han tar ut alla förutom jag, elle,mikka, amar, moni,sirwan.. o dom där andra aisha osv. o så sitter aisha o amar o bråkar? HAHAHAHAHAHA, Gud helt sjukt. Men GO amar! ;) sen idrott.. sen rulla vi hem.. i tåget vare en snubbe som fråga oss vem som va tuffast.. alla ba JAAG JAAG, o så kom lilla jag o ba.. jag.. :$ han ba aa hone tuffast. sen sitter han o säger t killarna att dom ska ta hand om mej för jae en tjej o ja vne vad. OK. sen sa memo att han kmr skicka laserturken på hnm, han ba nej laserturken är min kusin HAHAHAHHAHAHAHAHA. sjuk snubbe. men aja han va snäääll. sen kommer jag hem.. nicklas ringer hem.. -.- han satt o ba, dima va arg på mej idag o skrek på mej.. AHAHAHAHAHAHHAHAHA wow.. :o

men kolla på paradise hotel. en ny tjej checka in.. o hon valde erik ju.. dom badade.. strulade.. av me kläder.. när dom går upp.. masallah hans kuk. STOOOOOOOOOR. shit.. Gudsgåva! hahaha :) men han hade bånge.. så man förstår.. HAHAHA. dede.. sitter just nu o kollar på fotbollsgalan.. så

ciao,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0