sätra..


vet inte om jag ska dra till sätra. Orkar inte, men sen så vill jag inte heller va hemma. Och orkar bara inte fixa mej osv. Men vill ut! ingen frågar om vi ska träffas.. typ i centrum.. ta en fika. Och jag är seriös! menmen.. mina vänner håller sej kanske till att busa ute.. haha nej skoja. men dede. ska kanske messa eliana o fråga om vi ska dra till centrum imorn, den tjejen har man alltid något o snacka om! o kom på att jag kanske träffar firat imorn.. haha får se då! 

ciao.



förresten kommer jag se min älskling i tv idag.. o bara i 3 sekunder säkert.. för the fast and the furious2 (tokyo drift) börjar.. o han är ba med i sekunder på slutet.. men filmen är alltid lika bra! Och så ska jag ladda ner ALLA vin diesels filmer.. o jag menar ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0