When the sun goes down,another world comes to life-Vin Diesel.

alåe,

igår på kvällen så ville ja&memo kolla på scream2. o toti sov, så man kan inte skrika. Så sitter den här fkng mannen i filmen o kommer från ingenstans o min brosha sitter o gömmer sej under täcket, o jaa hittar inte kontrollen för byta kanaaal. o den här idioten memo sitter o skriker : JA TÄNKER INTE KOLLA JA TÄNKER INTE KOLLA! sen ändrar vi tbx igen.. o den här bitchen har inte dött än.. o så sitter jag med kudde över min mun.. sen får ja sms av firat ja o memo DOOOOG. värsta vibrationen. Oså sa memo: ja skiter i jag ska sova. men han gjorde inte det. för sirwan smsa han o sa att d bästa kmr hända nu.. vi byter tbx inget jävel hände ba en kille doooog. sen ändra vi.. för fkng de läskiga börja..

ja går ut ur rummet.. dörren va öppen t rummet där vi har ahmeds scream mask aså ja sprang direkt t toan. Sen drog ja tbx t rummet o ahmed sitter o fkng skrämmer mej aså, tror ja har fått diabetes nu HAHAHAHHA..

ciao.

sen berätta jag hur ja skrämde vår kusin, en dag va ingen hemma.. ba jag o hon.. hon låg på vardagsrummet.. ja tog på mej masken&mammas svarta kappa och så tog ja vår största kniv. HAHAHAHAHHAHAHAA ja svär hon kissa på sej -.- HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0