i'mma say that i prefer them no clothes..

alåe,

drog t skolan me narin. sen ahh ba lektioner.. oså ba med firathan dådådå. sen drog jag o elle hem t mej, vi åt mat&kolla på tv, sen nöttra vi. sen efter typ 2 tim, drog vi t tb. då stack hon haha. sen kom hem, min kära kusin ringde. har aldrig sett hnm oså ba på bilder.. oså när vi va i tyskland kunde vi aldrig se dom för min pappa o hans syrra aahh.. bråka haahha., men vet  ba att han o hans brosha e snygga HAHAHAH. så aa snacka oxå me min lilla kusin oxå oså min faster, sen ahh ba hemma ensam.. :( folket är ute. så sitter ba här o snackar m mario o fb -.- AHAHAHAH grabben berättar hur mkt hans brosha är kär i mej.. aså GUD.. HAHAHAHAHA. men aja

ciao.


kusin, visst är han lika vacker som mej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0